Tuesday, November 8, 2011

kurus...sensetif !!



kurus...biasa la tu.
tapi bagi u all biasa but not for me !
perkataan kurus itu SANGAT SENSETIF okeh !
ya saya kurus..tapi da kacau orang ke ??rasanya TAK !
kadang-kadang gurauan bab saiz nih menguris hati.

terasa jugak la bila selalu orang cakap haku nih macam tiang letrek. *elektrik*
lau ikut hati dan perasaan nafsu segala bagai haku nak berisi la.
ingat haku nak ke kurus tahap dewa..sekali tolok jatuh teduduk weh.
tapi Allah dah bagi macam ni redha la terima seadanya, besyukur sebab cukup sifat Allah bagi.
namun manusia ada hati dan perasaan. *paham2 sendiri lah*
lau nak ikut orang yang badan kurus ni la makan banyak dari orang yang bersaiz besau *besar* tau.

tolong lah tengok seseorang tu dengan kekurangan dan KELEBIHAN juga.
hello !! tak semua orang perfect okeh !!
jangan tau ketawakan orang lain ja.

terima la seseorang itu seadanya...setiap kekurangan pasti ada kelebihan.
ingat hanya ALLAH SAHAJA yang sempurna di dunia ni.

4 comments:

Eyda Dania said...

weii!! kite serupa...sensetif bile sbut psal kurus..hehehe

ehda said...

eyda dania : kn2...touching woO

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

huhuhu..kita serupa...bnyak vitamin dh telan tpi still kurus gak..wawaw selalu kna ejek...nk sdapkn hati ckp alah diorg jeles la 2 sebb kita pnya bnda susah nk naik klu diorg snang jer naik pastu susah nk trun...hehehehhuhuhu

ehda said...

Ahlam Miera Amirul Shafie : sma la kita...gram loh huhu. susah nau nk nek bdan nih mkn je bnyk tp bdn still mcm 2 je..hukhuk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG