Friday, November 4, 2011

Raya Korban...Memang Kena Korban Huhu



raya?? macam tak raya ja asa.
geram plak esok tetiba kena keja.
hurmmm..betul-betul kena bekorban la saya.
hadoi..malas benau nak pegi keja esok.
baru je duk berangan nak bangun lewat sikit *kantoi pemalas* 
nampaknya tak tercapai la hajat ku huhu
esok orang kalut *lebih kurang sibuk la* nak balik kampung beraya yang haku nih
kalut nak pegi keja.
bohsan sesangat lah..lau kua dating tak pe la jugak haha tett..!! tak boley blah haku ni kot la nak balik kampung wat ketupat kan haha
dah mula nak melalut la haku ni..

selamat hari raya aidiladha *raya korban*

yang balik kampung tu hati-hati jalan mesti jem harap bersabar.
ed balik raya kat sg.petani ja meriah sikit raya haji kat kampung.
t keja makan daging ja huhu.
ngaa..sedapnya usus lembu, makan dengan air asam plak perrhhh !!
okeh stop ! *dah terliur* haha

jumpa lg next time 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG