Friday, June 10, 2011

Tak Mau Balik..Rindu Nanti

Assalamualaikum w.t.b
selamat hari jamaat..


eh dah ari jumaat ke..?? perhH cepat tol masa belalu.
tak suka la..nak patah balik ke ari jumaat lepas boleh ?? *tak pat la der =.=" *
hurmmm nampaknya sok dah mau berangkat balik ke melaka..asal la kejap je cuti sekolah nih huhu. *2 minggu kot bukan 2 hari*
mesti u all tertanya ed wat pe g melaka tu kan...kan. *tak da pun orang tanya huU*
nak bagi tau jugak *my blog suka ati lar* haha
ed sekarang tengah praktikal sebagai cikgu tadika. 
so sekolah kan dah nak buka so kena la balik sana.

lau ikut hati tak mau la balik nak duk kat umah ni kat kepala batas pulau pinang nih.
tapi apa kan daya..
http://www.emocutez.com

dah 2 minggu duk dengan family..selalu de bawah ketiak  mak.
kua tengok wyang pun dengan mak. *sejak single*
g mana mana pun dengan mak la..nak ajak geng asyik keja je lau cuti pun sah sah diorang nak kua date kan huhu. *ceh aku je yg solo molo nampak sngt tak laku*
senang cakap semau dengan mak la.
t kat umah sewa mak tak de
tan nak balik nanti rinduuuuuuuuuuuu semua orang kat sini!! *family la*


urmmm..boleh bawak mak sekali tak..??
mak nak tak ikut adik balik melaka ?? 

~lau la boleh kan......~
http://www.emocutez.com


p/s : bukan tak laku..tapi jual mahal haha. * fobia sebenarnya =.=" *
p/s : bukan ank manja..tapi puteri bongsu memang macam tu..ngeE~

2 comments:

chuare (: said...

hahah sabar yee!

ehda said...

chuare (: 2 la..nk wt cmne sabo je larh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG