Friday, June 3, 2011

Blog Cik Lyssa BeshH !!

assalamualaikum w.t.b

okeh tadi ed saja la blogwalking kat blog cik Lyssa *adik Lyssa sebenarnya*


tengok la header simple but nice..jeles!! huhu
cute miut la blog dia...macam tuannya jugak la *dah lama dah tau*
dia pun banyak wat tutorial
ed ingt sikit je tutorial rupanya banyak weh. *tu la nampak sangat ko tak terjah ! huhu*

motif entry ni..
nak say thanks la..
yela penat penat adik Lyssa tu tunjukkan tutorial, kita amik senang senang je. 
adik lyssa, next time akak boley amik tutorial kamo lagi eh huhu.. *tah bila la nak edit blog nih huU*

itu je kot heE

4 comments:

fi said...

hohooo ! senior saya ^^

ehda said...

fi : yeke...dulu 1 sek erk huhu.

Lyssa Dollixious said...

hhehe . amboihh.. syiokk nohh. nge.. tak per. Lyssa tak kisah lah kalau sis nak ambikk bnyk mana puntak per. .. sbb lyssa memang buat tutorial tuh semua sebab nak bantu semua bloggers untuk cantikan blog diorang tuh . hehe :)) salam singgah lagi ^^

ehda said...

Lyssa Dollixious : hehe thnks dear

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG