Saturday, January 15, 2011

havE fUn...hUrmM~

bosan......giler...!!!
hari ni buah ati ed datang KL, da dinner katanya so tak kisah lar. *padahal nak ikut huhu
hurmm...bila dah sampai baru dia tau yang dinner tu wat kat sebelah mid. *sangat dekat, nk jumpe..!!!
lau la ed tau awal2 boleh la janji dengan dia nak jumpa.
sebabnya siang dia tak da aktiviti..malam baru da dinner. 
nak wat camne dah takdir tak dapat jumpa. *sedey sangat 
so dia jumpe kawan2 dia je lah..
tak pe lah...

have fun dear~  http://www.emocutez.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG