Sunday, May 15, 2011

Kena Perli Sudah =(

Assalmaulaikum w.t.b


hadoi...ed dah agak dah
lau mak tau sah sah ed kena perli kaw kaw punye lahH..
tadi ed dah kena perli la dengan mak sal hubungan ed dengan mr K tu.. *malu weyhH*

mak : mak dah agak dah...pulun sangat t tak kan kemana. *hadoi kena batang hidung sendiri*
ed : diam je..huhu.
mak : siap p hantar makan kat umah la macam macam sambey gelak gelak huU 
ed : diam lagi la...tapi dalam hati, dah sayang mak sanggup je g antar huhu. *padan muka ed*


ed dan dan tukar topik haha...malu lah huU.
hurmmm tak pe la benda dah lepaskan.
bak kata sepah lau nak lupa barang lama.. 
"barang lama jangan dikenang" haha *eh betul ke erk ayat tu??*


sekian...

2 comments:

storyfromme said...

betul tu.benda lama jangan dikenang.ambil pengajaran dari apa yang da berlaku.

ehda said...

storyfromme : em tol 2 kn...insyaAllah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG