Saturday, April 2, 2011

Main Sampai Muntah haha

Assalamualaikum w.t.b

ari tu masa g umah sedara ed da g funfair huhu
mula nak g i-city tapi tak jadi lak sebab nak g funfair.
bila dah sampai tu pale dah ase paning cikit yela muzik kuat giler babeng, permainan semua pusing pusing mau tak pening an huhu.

mula mula ikut ati nak main banyak permainan *budak2 biasa la an haha
tapi hajat tak kesampaian huhu
1 permaian je ed main.

ni la permainan yg ed main
ngeri giler weh wa ckp lu !!
ase nak tecabut jantung nih huU T_T


sory la pic kecik sikit nih pun ed curik dari FB anak buah ed...
benda yang ed naik nih ed tak tau nama pe
tapi bentuk dia macam nih 
v
v
v
v



wane merah 2 tempat duduk
benda nih pusing 360 darjah beb !!! *hebat tak ed haha 
kau boleh ???
dan membuatkan ed pusing pusing sampai muntah haha *malu seyhH huhu
bila turun dari benda nih ok lagi tau cuma ase macam jalan tas angin.


ni dah sekian lama ed menahan pening...sampai kena duk bercangkung. *xmalo dah time nih pening punya pasal haha.
dengan pale pusing ed kuat kan diri berjalan ke keta n tunggu sedara yang lain.
time tunggu tu la ed muntah *malo tahap gaban weh
haha lawak giler time nih..akhirnya ed kalah jugak.
balik je ed kena bahan la dengan sedara mara ed huhu =p




maceh sudi baca, flying kiss tuk u all wink~ wink~

2 comments:

KUREKURE COMEL said...

perhhh...permainan tu mmg gile...
mina pernah naik sekali...

dah la baru lepas mkn...perhhh...
insap dah takmau naik..hehehe

ehda said...

KUREKURE COMEL : kak mina pnah men gak erk..giler maut bnda nih kn haha.

eda pn sme, 2 la kali petma n terakhir men menatang 2 ase mcm nk bnuh kita je huhu..ngeri2 !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG