Friday, March 4, 2011

"Kak Cantek La"

Assalamuaalaikum...
hai all..


pagi pagi dah kena puji beb ! *suka tak tekira huhu
tadi pagi da sorang murid nih darjah bepe ed tak tau la an tetiba masa selisih dia bagi ayat besh punya 
" kak cantek la " sape tak suka wei..heE
senyum sampai ke telinga ! * kembang abih la haha
ala eda oOi...hang nasib baik ja tu sebab mai awai lau junior hang da time tu sah sah hang kalah..ngeE~ *junior vogeu kalah artis weh ! 
tegamam pun da time tu yela mana penah orang cakap cantek kt ed * dah hang tak cantek. 
haha nampak sangat tipu an..erm penah la jugak huhu.
pas tu terus control cun hakhakhak !

pasan giler babeng la minah ni an haha ngeE~


8 comments:

Novelgurl said...

Salam..hahah..awak cantiklah ^^

NasZ said...

cantiklah tu...memang awak cantik pun...tak percaya?

ehda said...

novelgurl : wsalam...haha yeke santek kang kembang ag la bhahaha ! btw thnks yew dear ^_^

ehda said...

Nazs : erk...mcm xbpe nk pcye la huhu. :p

i am S!L4H.. said...

sekali sekale pasan x pe kot. bole? hee

ehda said...

i an S!L4H : hehe...btol2. ^_^

cik nurussalwa said...

cantik2..
:)

ehda said...

cik nurussalwa : haha...blog nih yg cntek tuan xcntek ngeE~ ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG