Sunday, March 13, 2011

Ase Mau Nanges Je..

Assalamualaikum w.t.b
selamat hari ahad...


uuwWWaa  sedey weh.
ase nak nangis... 
http://www.emocutez.com

tadi..ed turun nak beli lunch kat kafe
masa sampai je dekat kafe tu ed dah ase macam tak de benda yang ed boley makan.
almaklum la kulit manje * alergik sebanarnya huhu. an so tak ley makan yang menggatalkan.
bila sampai je kat tempat lauk tu...sah ! semua benda ed tak ley makan T.T
ase nak nangis je kat situ tau uhuk ! * lapo weh pe mau makan.
mak !!! rindu.. *eh tetiba rindu mak lak an huhu
terus teringat kat umah weh sob..sob !
nampaknya rini ed makan sayur + ikan masin je lah...huU.
tak pe la...bersyukur jugak dapat makan an..



.................~*~................

tetiba tengah taip entry nih *dalam mood sedey okeh ! de la si junior depan umah ni datang kasi makanan weh..wink~ wink~  senyum kegembiraan ^_^
suke ! suke ! maceh yew dik bagi akak makanan..ngeh ngeh
masa tuk ngap ! haha jemput weh...lalalala * makan dengan gumbira

http://www.emocutez.com


maceh sudi baca. flying kiss tuk u all..wink~ wink~

2 comments:

storyfromme said...

hihihi...naseb baiked ade junior yag baik hati macam tu.sejuk sikit hati :)

ehda said...

storyfromme : betol tu...ingt kan dh pupus dh junior yg baik ati nih huhu. dpt la org nih mkan kenyang2 hekhek :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG