Saturday, February 26, 2011

Tak Mau Balik Kolej Boley ?? =.="

Assalmualaikum...

hai all...


baca dengan mood suram okeh !


dah masuk hari sabtu lah...tak suka !!
sok dah nak kena balik kolej * tak mau balik lalala~
hurm....dah la susah nak balik  * tambang mahal gila babeng !!
sem nih selalu je cuti tapi tak lama so tak ley la balik umah jauh kot. 
http://www.emocutez.com

tak mau balik kolej sok !!!!!
t rindu mak, ayah, abang abang * walaupun suka gaduh haha. n rindu kat si dia.
tak da mood nak packing barang.

ase dah serik sangat study jauh jauh nih huU~ *anak manja kot wakaka ! ngeE~
sian mak duk sorang sorang *eceycey alasan je tuh haha. t lau sakit sape nak tengok kan

http://www.emocutez.com

uuuuUUWWwwwaa !!!!
mau tak mau kena balik jugak hukhuk !

14 comments:

Novelgurl said...

salam ..:P study rajin3 eh ^^ wt assignmet bnyk3..lagi..
hehe..caiyok3 !

AesyaZealous said...

balik kolej jommm..hehehhe

ehda said...

novelgurl: w'salam dear. adess ni yg xbesh asgment still da ag tah bla la nk abh ! :( btw thnks yew ^_^

ehda said...

AesyaZealous : uhuk ! xmo balik la huhu. xbesh t rindu fmly uuwwaaaaa ! awk gnti kn la hehe boley ??

nadiah daud said...

tau x pe. lau dah blik umah.. gile berat nak balik2.

ehda said...

nadiah daud: 2 la...hukhuk tp kna la jgk blik :(

KUREKURE COMEL said...

ishhh2...babab yee...pergi blajo..
xmau mls2...hehehe...


best pegi blajor...blh lepak2 dgn member....like2....hihihi

ehda said...

KUREKURE COMEL : hehe...pegi la nih, tp rndu fmly la huhu. memang besh sbb bnyak cuti lau keja cuti skit je huU :p

bunga said...

xde kolej...hahaha..bunga duk umah je..haha..

sicKo^ said...

tak mau balik.. takyah ballik...

eka said...

pemalas punye budakkk . ishish T_T

ehda said...

bunga : yeke...besh la jom tukar tmpat huhu.

ehda said...

sicKo^: lau boleh wt ed dh wt dh huhu T_T

ehda said...

eka: hekhek....tau xpe ngeE~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG