Friday, February 25, 2011

Budak Budak Sangat Ke Muka Aku Nih ????

Assalamualaikum...

hye all...

tadi ed kua dengan mak..
mak ajak g kedai kasut..nak beli kasut tuk p kenduri katanya.
ok on je.. jom mak !! * mana la nak tau kot kot dapat sepasang kasut haha
teruk tol an perangai ed haha. 
 masa kat kedai tu...
da la pekerja muda laki okeh * nak mengatai la tu huU. alaaa budak budak ag la tapi ensem la pulak adeh !
ed setia okeh..pandang cuci mata je hua hua hua !
dak tu pun pandang pandang je * abih mula la pasan ngeE~
ala dak tu pandang sebab nak tunggu ed mintak kasut saiz yang mak ed nak.
so memang tak payah pasan la an huU.
sonok sonok pilih kasut kat mak ed da nampak 1 kasut nih * sebenarnya selipar je. santek la hati dah bekenan nih so pe ag wat ayat kat mak la huhu. 
sekali mak cakap "amik la adek, mintak saiz cepat"

haha dengan bebesar hati ed mintak kat pekerja tu kasut yang saiz kaki ed.
http://www.emocutez.com

eh sory sory banyak bebel lak sian u all penat nak baca huhu  (^_^)y  peace !

time bayar tu 
"terima kasih dik" 
hampeh ! skali adik laaa...huU !
weh ! weh ! weh !
weh muka ed nih nampak sangat ke macam budak budak ???
adik oit, kamo tu yang bawah umo okeh ! panggey la kak....hurmmm.
tah tah yang budak lagi ensem tu pun pikir ed nih lebey kurang sebaya dia tu pasal dia pandang pandang an * pasan lagi ngeE !

u all ase muka ed macam kanak kanak rebina ke???








mana da muka kanak kanak rebina kan kan ?? 
matang pe muka ed cuma awet muda ckit wakakaka * pasan nak mampos la minah ni an ngeE~


pssttt....mr K pun cakap muka ed macam budak budak, adeh !

16 comments:

Novelgurl said...

salam...alala cutenya ^^ mmg un ! lalala~ :P

ehda said...

Novelgurl : adeh ! xmo la...huhu. ane da budak2 an, awk saje je tua...

Hairul @ Kay said...

patut bangga orang panggil adik. awet muda! hahahah

ehda said...

Hairul @ Kay : heE...memang bangga tp kdang2 nk jgk ase mcm mtang huhu ^_^

kaizen said...

ahhaha...
agak ke-rebinaan di-citu...

ehda said...

kaizen : yeke...adesS ! alaaa ane da an kamo sj je 2 kn kn kn huhuU

kaizen said...

ade laa....jujur nih...

ehda said...

kaizen : yeke...hukhuk. ingt kan men2 je...em nk wt cmne myb sbb turun mak kot huhu always nmpak muda heE. ag pn ed slalu bergaul dgn knk2 sbb ed amk kos pndidikan awl knk2 ^_^

kaizen said...

laaa..ptot pon....
blaja kt mktab ek??mktab mne??

ehda said...

kaizen : hehe...xda la. stdy kt kolej swasta je pn huhu kt ngri9

kaizen said...

ooo....ingat mktab...

ehda said...

kaizen : xla...insyaAllah akn dtg lau da rezeki ^_^

kaizen said...

selamat menjadi guru yg baik..

ehda said...

kaizen : heE...insyaAllah. akn dtg...huU ^_^

kaizen said...

da komen blog awk kt komen blog sy td..

ehda said...

kaizen : okeh dh trjah dh td huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG