Thursday, January 20, 2011

tak tahan babe !

hadoi...sabo je lah. 
ed dah tak boley makan telur wat sementara nih. *tu la lauk yang paling murah !
tengok dah tak ley berjimat huhu.
ed sebenarnya da alergik sikit..uhuk ! *cian an huhu
ed lau kena gigit nyamuk pun boleh jadi gatal gatal yang agak teruk.
sebelum nih ed da la masalah cikit, kat bahagian tangan ed jadi gatal gatal.
mula tu sikit je tapi merebak plak. *duk hostel paham paham lar
ed penag tergaru sampai luka. *adusSH sangat la pedih !!
bila luka so jadi teruk la. *buruk la tangan aku !! hukhuk
wat masa nih ed tak boley makan something yang da telur. takut t jadi lagi teruk.

al kisah..semalam ed termakan pau inti kaya.
perhH dengan sekejapan je tangan ed dah mula rasa miang sangat sangat mula ase gatal giler.
ed telupa yang kaya 2 da telur. *abih la ed malam nih jadi monyet tergaru garu !!
masa sedar ed tahan la tak garu, kan tak elok garu t lagi teruk.
tapi time tido mana sedar an...sah sah la mengaru sakan haha.
http://www.emocutez.com
bangun je pagi tadi ed tengok dah bedarah at bekas gatal tu. *sah sah la malm tadi garu beshh punya

sangat tak tahan weh !!! tulun ed ! huhu
cian tol lau da alergik nih hurmmmmm..

2 comments:

Novelgurl said...

aish..siannya..bahaya gak cm tu an.tak de ubt ke?
X pe..mknn lain bnyk lgi kn ;

ehda said...

novelgurl: tu la an...sabo je la. bnda yg gtal pn xley mam. jd vgtarian la gamaknye huhu. xg klnik so xda ubt la just ubt sapu je. kdang2 g klnik pn xok jgk kna g pkar kulit..uhuk !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG