Sunday, January 16, 2011

kena tikam!!

cite agak ngeri....meh duk baca dulu huhu. http://www.emocutez.com
pagi tadi ed da mimpi...ngeri la jugak. *bagi ed memang ngeri kot
mimpinya macam nih...

ed mimpi ala2 zaman silam sikit la, da silat2 nih huhu. *sejak bila pandai silat tah haha
ed n beberapa orang nak kena lawan dengan orang jahat la. *kelakar je ahaks!
tapi ed takut..biasa la perepuan huhu. 
ed pun masuk kat dalam sebuah rumah ni..baru je nak  bukak langkah ed dah tumbang la huhu.
laki kan kuat. *haha nampak sanagt lemah..ngeE~
pe lagi kan ed pun kena tikam.. *ngeri ler
perhH..!! sakit tak tau nak cite larh.
sekali skip trus da at hospital. *biasa la mimpi huhu
tapi bukan ed yang di rawat tapi abang ed, sebab dia pun kena tikam kat perut. *cian..tapi ed cpe nk cian??
ed rahsia kan yang ed pun kena tikam. *belagak baik la tak nk orang len risau hoho
sekali terasa sakit sangat2...susah dah nak bernafas. *nak mati kot 
bila dah macam nyawa2 ikan tu baru la ed cakap kat mak yang ed pun kena tikam. *cuak dah semua orang
dalam mimpi ed macam dah nk abih umur.....tetiba..
ed terus tesedar dari mimpi..
tapi yang ngerinya ed rase sakit kat tempat yang kena tikam 2.. *dapat rasa sakit camne kena tikam
tak bolah begerak sebab sakit... *tak kan kena tikam betol2 lak kot ngaaAAaa!!!
tak lama pas ed sedar tu baru la rasa sakit tu hilang...alhamdulillah
panjang lagi umur ed nih...syukur~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG