Saturday, January 22, 2011

adess ! lupa makan ubat ! haha

assalamuaalaikum...


pe la yang da dalam pale hotak nih sampai lupa makan ubat 1 hari..huhu.
camne la leh lupa nih hadoi !



ni la ubat yang ed kena makan. 
antibiotik- kena makan 4 kali 2 biji tau *sangat malas asenye.
yang kuning tu ubat gatal- 1 biji je 3 kali makan.
yang botol besau *bak kata orang melaka. tu- tuk cuci so time mandi je guna
yang krim tu plak sapu at tempat alergik- ikot ed la an bila nak buh huhu.




u all tengok la krim yang ed dapat semalam macam ni lah rupanya.
benda dah guna kot ! hadesS ! *agak agak kebersihan terjamin tak..ngee~
tah dari mana la dia sebat hahaha. sedey tol !
nama pun klinik.......................tutttttt ! 
tak boley cakap t kena saman hua hua hua ! *takut beb !


tu je malas nak merepek meraban panjang panjang.
papai 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG