Saturday, March 19, 2011

Finally Tak Pegi

Assalamualaikum w.t.b
selamat hari sabtu..

ed tak pegi pun hari anugerah tu huhu.
malas sangat nak g dah la pagi majlisnye * nampak sangat malas bangun pagi !  sah sah la kena nek bas lau nak g tu.
ramai jugak dak kelas ed yang pegi dengar diorang cite macam besh jugak.
yela dapat snap pic dengan lecturer n kawan kawan kelas. * rugi lak ase tak g huhu
erm...tak pe la t time convo snap pic banyak banyak sampai lebam ! haha
tapi pe pe pun ed nak ucapkan tahniah kat kawan kawan ed yang dapat anugerah..
korang memang pandai n layak dapat anugerah.
orang nih dapat cukup cukup makan je nak g amik anugerah pun sengan huhu. * alhamdulillah dapat jugak 

ed dapat dua sijil tuk sem 4 n sem 5, syukur alhamdulillah walaupun sikit dapat la jugk kan huhu. * poyo an minah nih orang len dapat 4flat tak kecoh pun ngeE~


tu je saja nak kecoh kecoh.
lau tak suka pejam mata jangan baca okeh !


maceh sudi baca, flying kiss tuk u all wink~ wink~

6 comments:

ZWAN SABRI said...

Anugerah dekan ek? tahniah! ;)


MySuaraBlog: Jom Kesan Kehamilan Cara Orang Dulu2

ehda said...

ZWAN SABRI : ha'a... maceh ^_^

storyfromme said...

it's ok.teruskan usaha untuk dapat anugerah lagi tahun depan :)

ehda said...

storyfromme : thun ni dh last huhu..

KUREKURE COMEL said...

budak pandai....hehehe...


mina dua kali konvo tak pergi....hehehe...



sbb sibuk kerja...hihihi....


tahniah ye...gud luck...

ehda said...

KUREKURE COMEL : ahaks ! xpndai pun sis, nasib je tu huhu. yeke...hehe. maceh... ^_^
cntek la pic profile sis mina..sis mst cntek kn, :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mY gEnG